måndag 3 mars 2008

Vardag igen!

Sportlovet är över och vardagen är här!
Idag var alla tio elever på plats och dessutom två lärarkandidater som ska bli idrottslärare. I praktiken ingår att också se hur elever med särskilda behov har det så nu är de hos mig kommande vecka!
Jag hoppas tjejerna blir en tillgång och att de är datakunniga och intresserade.
Jag ska på datafortbildning på onsdag och tar en idé med mig i huvudet!
Hoppas på att förverkliga den med ytterligare vuxna i klassrummet!
På återskrivande!

2 kommentarer:

Kerstin Lindfors sa...

:-) Roligt att läsa att du är sugen på många vis!Har du fångat upp något från kursen som du kan använda i klassrummet?
Mvh Kerstin

Mikael sa...

Jag tycker det är en stor seger för skolan och dig när dina elever med särskilda behov hittar ett verktyg som de älskar. Att det verktyget sedan kommer att vara en nära arbetspartner resten av livet gör det bara ännu bättre.

Gläds åt elever som trivs i skolan!