torsdag 21 februari 2008

Håltimme!

Sedan jag blivit medlem i E-smart klubben kommer jag att ägna mina håltimmar åt bloggande, surfande och funderande!

Det kräver sin man! Inte lätt när man är kvinna!

Filmerna vi såg igår på kursen borde visas för alla pedagoger... man får sig verkligen en tankeställare!

Att arbeta med datorn i mitt klassrum har verkligen blivit en hit! Eleverna vill inte gå hem utan frågar om de kan få sitt kvar efter skolan och skriva!
Och det är just det vi börjat med - att skriva i power point! Lite old fashion kan man tycka men det gäller ju att få dem dem på tåget och att de tycker att det är roligt! Alla måste få börja där de är!
Jag har sökte efter ett dus- datautvecklingsschem a- så att de ska kunna se sin utveckling.
Har hittat Bo Sundblads... någon som har något annat att rekommendera!

Det här är kul! Det är spännande att inte veta var vi kommer att sluta!
/ all for now! C


De lär sig fantastiskt snabbt och

Inga kommentarer: