måndag 14 april 2008

Tankarna yr!

Nu har jag haft en stund över och hunnit läsa några av alla trevliga bloggar! Läsandet drar sannerligen igång tankeverksamheten!

Jag har funderat mycket på din uppmaning, Kerstin , att använda kameran...
Återkommer när jag funderat klart...

Kände igen mig i Mickes blogg att man slits åt alla håll när det är dataaktivitet på gång i klassrummet... Det är inte lätt att räcka till! Micke, läser gärna ett svar på dina funderingar!
Vi är få i mitt arbetslag som ägnar oss åt dataaktiviteter... I know why!!

Vi hade studiedag i torsdags och blev- återigen- rekommenderade filmen " Did you know"...
Jag ska se till att vi i arbetslaget ser den tillsammans... Känner mig väldigt ensam med mina "datatankar" just nu....

/Christina

2 kommentarer:

Kerstin Lindfors sa...

Hej!
Du beskriver verkligen din situation på ett sätt som gör det lätt för mig att sätta mig in i dina tankar. Känner för att ge dig en cyberkram - hoppas att du känner dig mindre ensam efter ws:en idag...
Det är ett dilemma- hur får vi med oss våra kollegor.
Vi tar det som en punkt på seminariet att diskutera kring...
Mvh Kerstin

Christinas sa...

Tack för det,Kerstin!Ser fram emot att diskutera det på seminariet!
/Christina